Problemen Met Het Apparaat Voorkomen

Er is een eenvoudige internetles beschikbaar. Google is een geweldige manier om te leren. U moet echter voorbereid zijn en wat onderzoek doen naar apparaten.

Elke fabrikant heeft de blog gevonden als een bliksemafleider voor boze klanten. Sterker nog, geen enkel groot merk is gespaard gebleven . Het is waarschijnlijk dat veel van je vrienden hun nieuwe apparaten niet leuk vinden.

Apparaten In Het Internettijdperk

Het internet is een ramp voor merken en retailers. Miele is het merk met de minste service dat door Yale wordt verkocht, met een service van 2,9% in het eerste jaar, vergeleken met een gemiddelde van 18-24%. Ze hebben een Yelp-beoordeling van 1,7 sterren in Californië. Er zijn retailers van ongeveer dezelfde grootte als Yale met A+-kwaliteiten van de BBB, maar hebben binnen het eerste jaar 174 geregistreerde klachten.

In veel opzichten is onze industrie nog steeds actief in de jaren ’80, en in sommige opzichten zijn ze het slachtoffer van onrealistische verwachtingen. Als je echter een keuken vol apparaten koopt, zul je op een gegeven moment teleurgesteld, moedeloos of erg boos zijn. Dat is jammer, want in veel opzichten zijn apparaten veel beter dan zelfs maar 5 jaar geleden.

Voordat u uw oude keuken echter behoudt, zijn er nog steeds manieren om nieuwe keukenapparatuur te kopen zonder uw verstand te verliezen. U moet de pijnpunten begrijpen, die rond drie hoofdcategorieën draaien: productservice, installatie en levering.

Productservice:

Als je een keuken vol met apparaten koopt, laat me dit dan statistisch zeggen: je zult binnen het eerste jaar minstens één reparatieprobleem hebben. Nu gaan apparaten binnen het eerste jaar 18-24% kapot. Sommige problemen zijn te wijten aan globalisering, met name bij de inkoop van onderdelen.

Nieuwe energiewetten hebben ook het gedrag van compressoren veranderd, waardoor er meer problemen ontstaan.

Al deze problemen leiden ertoe dat de meeste retailers geen enkele technicus hebben. Niet een. Dit is een ander gebied waar fabrikanten aanzienlijke bezuinigingen hebben doorgevoerd. Bosch heeft vijf technici in dienst om New England te dekken. Miele heeft er twee. Frigidaire, Dacor, Viking en Electrolux hebben er geen. De samenwerking van Whirlpool met Sears bij A&E blijkt moeilijk.

Yale Appliance Service Techs

De Oplossing

Om te begrijpen welke serviceproviders het beste zijn, moet u klantrecensies lezen. Vraag wie de serviceprovider is als u koopt bij Home Depot, Lowes of Best Buy. U kunt de provider vervolgens verifiëren door Yelp en Google te gebruiken.

Bijna elk bedrijf heeft een A+ Better Business Bureau-rating. Dit geldt vooral als ze een vergoeding betalen om lid te worden. Hier is een tip: Bekijk de klachten tegen dit bedrijf.

Je kunt niet perfect zijn, maar je moet op de hoogte zijn van bedrijven die herhaalde problemen hebben.

Levering

In de ultraconcurrerende wereld van apparaten is gratis levering de norm geworden. Levering is duur en niemand kan een goede levering garanderen. Het is moeilijk om gratis goed te leveren, en het is moeilijker om mensen te vinden die voor bijna niets een veeleisend werk doen.

Als de bezorging aan de stoeprand is, kunt u deze zelf binnenbrengen. Lees meer over de levering van White Glove, want het omvat niet het uitpakken, aansluiten of verwijderen van de oude unit.

We rekenen voor een bezorging, maar mensen verwachten dat we rekenen voor echt zware bezorgingen van Sub-Zero-, Thermador- en Miele-producten.

Ze verwachten dat we ook trappen beklimmen, onze apparaten aansluiten en het huis laten zoals het is.

De Oplossing

Zoals ik eerder al zei, is levering aan de stoep acceptabel als de aannemer en u het product naar uw huis kunnen vervoeren. U mag niet voor producten tekenen voordat u ze grondig heeft geïnspecteerd. Lees de bezorgklachten op internet. Je staat machteloos als je dat formulier van een internetwinkelier ondertekent.

Waarschuw direct uw manager als u schade aan uw eigendommen constateert. Dit is vergelijkbaar met de politie bellen na een ongeval. U verliest uw claim als u ruimte laat voor fouten.

Ik zou de apparatenwinkel vragen of hun bezorgdienst CORI-gecertificeerd is (gecontroleerd op grote misdaden), samen met willekeurige drugsscreening. Slechts een paar zijn dat echt.

Installatie

Mijn vriend Joe belde me ooit om zijn Thermador-kolommen te installeren. Hij was wanhopig. Hij woont in Austin, Texas, dus ik kon hem niet helpen. Hij heeft uiteindelijk uitgegeven

Het is een vrij algemeen verhaal. De gemiddelde tijd om een paneel op een populaire geïntegreerde koelkast te bevestigen is 6-8 uur.

Helaas is de installatie van veel producten, vooral inbouwkoelkasten en wandovens, gecompliceerder geworden met minder capabele mensen. Veel bouwers stellen het werk uit, wat laat wie over?

Drie Yale Appliance-technici die een wasmachine installeren

De Oplossing

Voordat u kunt verkopen, moet u een gesprek hebben over installatie. Uw apparaatdealer moet deel uitmaken van de oplossing, vooral als uw bouwer enkele van de nieuwste apparaten niet heeft geïnstalleerd.