Zijn Apparaatgaranties Met 50% Kredietteruggave Echt? Beoordelingen

Versla de drukte van Tax Holiday! Nu tot en met 13 augustus kunt u belasting besparen op in aanmerking komende producten op voorraad onder:

Ongeveer drie jaar geleden stormde een verkoper mijn kantoor binnen en zei dat een online concurrent een apparaatgarantie aanbood met een kredietaanbod van 50%.

Hij vroeg me hoe ze dat konden doen? Waar ik een simpel antwoord op had: dat kunnen ze niet.

Dit artikel zal de vele redenen uitleggen waarom u dat geld waarschijnlijk nooit zult zien en waarom het in de eerste plaats niet zal worden gerepareerd.

Dan zal ik uitleggen waarom we nu 5 jaar garantie bieden met 50% tegoed (beetje ironisch, ik weet het).

Ten eerste moet u weten of het kopen van garanties in de eerste plaats haalbaar is.

Mocht U Zelfs Overwegen Om Een Apparaatgarantie Te Kopen?

In de meeste gevallen moet u uw kansen grijpen. Ernstig.

Ontdoeners, afzuigkappen en magnetrons hebben een verwaarloosbaar servicepercentage van minder dan 2% gedurende het eerste jaar. Ze hebben geen garantie nodig.

Bepaalde producten moeten met garantie worden gekocht. Professionele series en Franse koelkasten hebben een reparatiepercentage van ongeveer 30% binnen het eerste jaar.

De percentages stijgen vanaf daar … toch moet u nog steeds geen garantie kopen omdat de winkelier geen enkele servicetechnicus heeft.

Denk er over na. Je koopt een mooie auto. Breng het terug naar de dealer voor een probleem en zij verwijzen u door naar een 1-800-nummer om te bellen.

Als je dat absurd vindt, heb je zojuist een apparaatgarantie ervaren bij 90% van de apparaatdealers in de VS.

Het 1-800-nummer verwijst naar het “lokale” agentschap. Het bureau zal het alleen repareren als ze geld kunnen verdienen. Ze kunnen bijna altijd niet omdat ze zo laag betaald worden.

Koop in de meeste gevallen geen garantie … zelfs als de cijfers aangeven dat u dat wel zou moeten doen.

Garanties Met 50% Krediet

Als het onwaarschijnlijke geval zich voordoet waarbij u geen service nodig heeft, hoe waarschijnlijk is het dan dat u de 50% ooit zult zien?

Om dat te laten gebeuren, moet het externe garantiebedrijf contact opnemen met de winkel van de ongebruikte garantie.

De winkel zal dat aan u moeten communiceren. Ervan uitgaande dat ze allebei nog steeds actief zijn of hun bedrijfsstructuur niet hebben gewijzigd om de betaling permanent uit te stellen.

Je zou sceptisch moeten zijn.

Je kunt lezen over alle overstuur mensen op internet of de honderden reacties op deze blog. Mensen zijn boos op de apparaten vanwege service na de verkoop.

Het 50% Krediet

Toch is het concept intrigerend. Je hebt tenslotte het gevoel dat je geld hebt weggegooid met garantie als de producten werken.

Voor een dealer die service aanbiedt zoals wij, kan het voordelig zijn. Veel mensen met een verlengde garantie zullen ons een perfect werkend product laten controleren omdat het gratis is.

Het is echter zonde van uw tijd. Een tegoed is veel beter dan wachten tot een servicemedewerker een perfect werkend product controleert.

Betrouwbaarheid

We zouden pas dit jaar een kredietprogramma kunnen hebben. In de afgelopen drie jaar hebben we merken die overmatige service nodig hebben geëlimineerd ten gunste van betrouwbaardere fabrikanten.

Vorig jaar hebben we 30.761 serviceoproepen geregistreerd.

We hebben dus een goed idee van betrouwbaar versus onbetrouwbaar.

Vorig jaar hebben we onze wasmiddelenmerken veranderd van merken die in het eerste jaar 20% service nodig hebben naar merken die minder dan 5% nodig hebben.

Dat is een enorme daling voor ons in termen van telefoontjes, mankracht en klantenservice.

Natuurlijk zullen wij steeds minder merken verkopen dan andere dealers, maar u zult statistisch gezien minder problemen hebben.

Selectie werkt alleen als de producten dat ook doen.